Inżynierowie Suzuki opracowali nowy, lekki, 25-cio konny, czerosuwowy silnik zaburtowy doskonały dla użytkowników małych łodzi, np wędkarzy, którzy oczekują mocnego silnika o niewielkich wymiarach. Nowy model spełnia rygorystyczne wymagania dotyczące ograniczenia emisji spalin EPA 2006 oraz uzyskał maksymalną ilość trzech gwiazdek przyznawanych w ramach CARB (California Air Resources Board).
Dwa cylindry, każdy o pojemnośći 269 cm3 (pojemność łączna 538 cm3) w połączeniu z dwoma zaworami na cylinder zapewniają maksymalną moc przy 5.000 obr/min. Silnik wyposażono w jeden gaźnik w celu uproszczenia budowy i zapewnienia niezawodności. Budowa V-2 pozwoliła przesunąć środek ciężkości w kierunku łodzi, zaś aluminiowy blok i korbowody znacznie obniżyły wagę silnika.
Nowy DF25 posiada najnowszy cyfrowy, kondensatorowy system zapłonowy CDI. Czujniki kontrolują temeraturę i obroty silnika a wbudowany procesor na bieżąco optymalizuje czas zapłonu. Iskra o wyższej temperaturze zapewnia łatwy i niezawodny rozruch. Nowy układ CDI jest o połowę mniejszy i lżejszy od poprzedniego. Przewody elektryczne zakończone zostały końcówkami typu morskiego gwarantujące większą niezawodnośći i żywotność.
Model: | DF 25 |
Ilość cylindrów / pojemność skokowa: | 2V / 538 cm3 |
Rozruch / alternator V/A: | Ręczny (el opcja) / nie posiada (alt opcja12V6A) |
Sposób dozowania paliwa / system zapłonowy: | gaźnikowy / CDI |
Moc KW / HP / obroty max: | 18,4 / 25 / 4500-5500 |
Długość kolumny (max. wys. pawęży) / waga: | S 381 / L 508 |
Zakres dostępnych śrub napędowych: | 10 |
Instrukcja Obsługi |
Model: | DF 25R |
Ilość cylindrów / pojemność skokowa: | 2V / 538 cm3 |
Rozruch / alternator V/A: | Elektryczny / Alternator 12V 15A |
Sposób dozowania paliwa / system zapłonowy: | gaźnikowy / CDI |
Moc KW / HP / obroty max: | 18,4 / 25 / 4500-5500 |
Długość kolumny (max. wys. pawęży) / waga: | L 508 |
Zakres dostępnych śrub napędowych: | 10 |
Instrukcja Obsługi |