Wszystkie trzy modele oferują jakość i gwarantują osiągi dobrze znane z innych silników Suzuki. Charakteryzują się zwartą, lekką budową ułatwiającą transport i przechowywanie oraz niezwykłą prostotą obsługi.
Wszystkie trzy silniki oferują największą, bo aż 138 cm3, pojemność skokową w klasie jednocylindrowych silników czterosuwowych. Budowa jednocylindrowa, górnozaworowa (OHV) pozwala uzyskać maksimum korzyści dzięki doskonałemu momentowi generowanemu w niskim i średnim zakresie obrotów. Rumpel zamontowany na przedłużonym uchwycie pozwala zająć pozycję bliżej dziobu łodzi. To pozwala, szczególnie na małych pontonach szybciej wejść w ślizg. Możliwość obrotu o 180 stopni pomaga podczas cumowania bądź przy wykonywaniu ciasnych zwrotów. Duży uchwyt ułatwia wyciągnięcie silnika na brzeg. Prezentowane modele jako pierwsze zostały wyposażone w odporny na korozję układ zapłonowy CDI, pełniący również rolę zabezpieczenia przed przekroczeniem dopuszczalnych obrotów. Dzięki specjalnej konstrukcji rumpla operowanie silnikami nawet na płytkich akwenach jest bezpieczne i proste.
Wszystkie trzy modele wyposażone są w integralny zbiornik paliwa o pojemności 1,5 litra, będący największym w tej klasie czterosuwowych silników zaburtowych. Z myślą o dłuższych podróżach modele DF5 i DF6 wyposażone są standardowo w króciec do podłączenia zewnętrznego zbiornika paliwa. Opcjonalny alternator 12V 6A, największy w tej klasie silników, dostarcza napięcie już od 2200 obr./min. Otwór kontrolny wody chłodzącej pozwala na ciągłą kontrolę skuteczności chłodzenia silnika, zaś specjalny króciec pozwala przepłukać silnik wodą słodką.
4-SUWOWY | |
MOC MAKSYMALNA: | DF6: 4.4 kW (6KM)/5250 rpm |
DF5: 3.7 kW (5KM)/5000 rpm | |
DF4: 2.9 kW (4KM)/4500 rpm | |
BUDOWA : | 1 cylinder |
Długość kolumny (max. wys. pawęży) / waga: | 381 mm / 13 kg |
POJEMNOŚĆ: | 138 cm3 |
DŁUGOŚĆ KOLUMNY: | S: 381 mm (15") L: 508 mm (20") |
Instrukcja Obsługi |