MENU
menu      Laminaty
menu      OPTIMIST
menu      Pontony RIB
menu      Motorówki
SUZUKI MARINE
menu      NOWOŚCI
menu      Akcesoria i części
menu      Cennik silników
menu      Nasze serwisy

Nowości

NOWY DF60 W EUROPIE NA POCZĄTKU 2010.

new

Podczas budowy nowego DF60, inżynierowie Suzuki skorzystali z wielu udoskonaleń wprowadzonych w ostatniej dekadzie produkowania silników. Wśród funkcji silnika żeglarze z pewnością docenią elektroniczny wtrysk paliwa, dużą pojemność alternatora, nowy system ograniczenia pochylenia oraz bezobsługową pracę łańcucha rozrządu, który jest oferowany po raz pierwszy w tej klasie. System kontroli mieszanki paliwowej przewiduje zużycie paliwa na podstawie aktualnej pracy silnika, zapewniając lepszą wydajność, zwiekszenie maksymalnej prędkości jak również usprawnia pracę silnika podczas normalnej pracy. DF60 spełnia zarówno normę emisji spalin Amerykańskiej Agencji Ochrony Środowiska na 2010 i normy emisji spalin EURO ustalone przez Parlament Europejski. Masa nowego DF60 bez płynów wynosi 42% mniej niż obecny model - waży na poziomie 102 kg. Udało się to osiągnąć poprzez projektowanie każdej części składowej od podstaw, z zastosowaniem wiedzy i postępu technologicznego ostatniego dziesięciolecia. Efektem końcowym jest najlżejszy w swojej klasie silnik, mniejsza waga oznacza mniejsze zużycie paliwa i ostatecznie większą szybkość. Nowa pompa olejowa została zaprojektowana tak, aby zapewniać większą wydajność, umożliwiając przepływ oleju poprzez układ smarowania z mniejszym oporem. Silnik jest wyposażony w łańcuch rozrządu, smarowany olejem i posiadający automatyczny napinacz, który odpowiednio koryguje jego napięcie. DF60 zawiera całkowicie nowy system ograniczenia pochylenia, nie stosowany dotychczas przez innych producentów. Pomaga on w ochronie przed uszkodzeniem łodzi, które mogą wystąpić podczas przechylania. DF60 posiada potężny 19A alternator mający na celu uzyskanie około 11.5A nawet przy 1000 obr/ min. To wystarczająco dużo mocy, aby w większości sytuacji utrzymać elektronikę przez cały dzień.

SUZUKI WPROWADZA NOWY 100 KONNY 4-SUWOWY SILNIK ZABURTOWY BĘDĄCY KLASĄ SAM W SOBIE

new

Suzuki Marine powiększa swoją ofertę na sezon 2009 o nowy, 4-suwowy silnik zaburtowy DF100. DF100 to jednostka zędowa, 4-cylindrowa z podwójnym wałkiem rozrządu w głowicy (DOHC), czterema zaworami na cylinder i pojemności 1950ccm. Nowoczesne rozwiązania techniczne, jak np cyfrowy, sekwencyjny, elektroniczny wtrysk paliwa, wodą chłodzony system dolotowy powietrza oraz wodą chłodzona linia paliwowa pozwalają na optymalne wykorzystanie mocy i uzyskanie maksymalnych osiągów w całym zakresie obrotów i przy różnych warunkach pływania. Razem ze sprawdzonym podczas wielu wyścigów układem wydechowym "4-into-2-into-1", nowy DF100 rwie się do pracy - bez względu czy płyniesz na wolnych obrotach, w średnim zakresie obrotów czy z w pełni otwartą przepustnicą. Dzięki dobrze znanemu z innych silników Suzuki Marine przesuniętemu wałkowi napędowemu w stosunku do wału korbowego środek ciężkości DF100 jest przesunięty do przodu zapewniając lepsze zrównoważenie i zwartą budowę. Dostępny w wersji z kolumną 20- bądź 25-cio calową doskonale nadaje się do szerokiej gamy łodzi i pontonów Oprócz zaawansowanej technologii wewnątrz nowego modelu, będzię się on jeszcze dodatkowo wyróżniać nową, zewnętrzną szatą graficzną, która będzie obowiązywała wszystkie modele wprowadzone w roku 2010.

NOWA JAKOŚĆ - DF90/80/70

new

Dziesięć lat po rewolucyjnym wprowadzeniu silników czterosuwowych łącznie z nagradzanymi modelami DF60 i DF70, Suzuki Marine ponownie roszerza swoją ofertę na rok 2009 o trzy nowe silniki: DF70, DF80 i DF90. Premiera nowych modeli dla producentów łodzi i przedstawicieli prasy branżowej miała miejsce na międzynarodowej wystawie łodzi w Miami w lutym 2008 roku. Sercem każdego z wprowadzanych, 4-suwowych modeli jest nowy, bardziej zwarty, 4-cylindrowy silnik z podwójnym wałkiem rozrządu w głowicy (DOHC), czterema zaworami na cylinder i pojemności 1298 ccm. Nowe, 70-, 80- i 90-cio konne silniki będą zawierały wiele nowoczesnych rozwiązań technicznych jakie Suzuki wprowadziła do napędów 4-suwowych, jak np cyfrowy, sekwencyjny, elektroniczny wtrysk paliwa, układ zapłonowy bez rozdzielacza poprawiający osiągi i sprawność, przesunięty wał pędny zapewniający zwartą budowę, przełożenie przekładni 2.59:1 zapewniające szybką reakcję silnika i doskonałe osiągi oraz bezobsługowy, samoregulujący się łańcuch rozrządu. Nowe silniki DF70, DF80 i DF90 są wyposażone w potężny, 30-amperowy alternator zapewniając aktywnym żeglarzom i wędkarzom całodniowe zasilanie pomp, elektroniki morskiej i innych akcesoriów. Zwarta budowa oraz przesunięty wał napędowy względem wału korbowego decydują, że nowy DF90 jest najmniejszym silnikiem zaburtowym w kategorii silników 90-cio konnych. Z wysokością wynoszącą zaledwie 1486mm jest o ponad 76 mm krótszy od poprzedniego modelu DF90 i ponad 228 mm od konkurencyjnych modeli. To przekłada sie na łatwiejszy montaż i możliwość stosowania na łodziach z platformą zapewniając równocześnie większą przestrzeń w części rufowej. Oprócz niewielkich romiarów, można sądzić, że nowy model Suzuki DF90 będzie najlżejszym silnikiem czterosuwowym w swojej klasie. Zwarta budowa i niska waga nowych silników DF70, DF80 i DF90 powoduje, że nadają się idealnie do szerokiej gamy łodzi i pontonów. Nowy model Suzuki Marine DF80 daje możłiwość jeszcze lepszego wyboru napędu z uwzględnieniem kosztów i osiągów. Zalecanym zakresem pracy dla nowych, czterosuwowych silników Suzuki DF70, DF80 i DF90 są obroty w przedziale 5,000 - 6,000 rpm. Oprócz zaawansowanej technologii wewnątrz każdego z nowych modeli, będą się dodatkowo wyróżniać nową, zewnętrzną szatą graficzną, która będzie obowiązywała wszystkie modele wprowadzone w roku 2010.

'