MENU
menu      Laminaty
menu      OPTIMIST
menu      Pontony RIB
menu      Motorówki
SUZUKI MARINE
menu      NOWOŚCI
menu      Akcesoria i części
menu      Cennik silników
menu      Nasze serwisy

Silnik zaburtowy DF 300

PIERWSZY NAJWIĘKSZY NAJLEPSZY DF 300

zdjeciezdjecie

PODRÓŻOWANIE Z NAJWIĘKSZĄ MOCĄ

Trzymaj sie mocno, gdy oszalałe 300 dzikich koni będzie pędziło wprost przez fale. Nowy, czterosuwowy silnik Suzuki oferuje wiekszą prędkość, lepsze przyspieszenie oraz wyższe osiągi niż jakikolwiek silnik zaburtowy wykonany wcześniej przez nas. Właściwie to posiada więcej mocy niż jakikolwiek czterosuwowy silnik zaburtowy wykonany na świecie. Układ V6, pojemność 4,0 litry, 24 zawory, dwa wałki rozrządu, zmienny układ rozrządu, niezwykle opływowy kształt spodziny, która wręcz przecina wodę to atrybuty najsilniejszego czterosuwowego silnika na świecie. Nigdy nie miałeś tak wielkiej mocy w swoich rękach. Ale nie martw się, dzięki naszej zaawansowanej technologii i elektronicznemu sterowaniu obrotami i zmianą biegu, obsługa silnika jest dziecinnie prosta.

TECHNOLOGIA, KTÓRĄ MOŻESZ ZOBACZYĆ I POCZUĆ

Dzięki wprowadzeniu modelu DF300 Suzuki ugruntowała swoją pozycję lidera na rynku czterosuwowych silników zaburtowych. Dzięki połączeniu sprawdzonych rozwiązań z modeli V6 z nowatorskimi pomysłami Suzuki uzyskano niespotykane dotąd osiągi i niezawodność.

PEŁNA KONTROLA

Najmocniejszy, najbardziej zaawansowany czterosuwowy silnik zaburtowy na ziemi zasługuje na najbardziej nowoczesny układ sterowania: SPC - Suzuki Precision Control. W pełni elektroniczny układ sterowania eliminuje opory i niedoskonałości systemu mechanicznego gwarantując płynną regulację prędkości obrotowej silnka i natychmiastowe przełączanie przekładni. Dzięki nowoczesnym menetkom, zarówno pojedynczym jak i podwójnym, zawsze będziesz czuł się pewnie w pełni kontrolując swoją łódź. Nowe panele kontrolne Suzuki zapewniają precyzyjne sterowanie i synchronizację zarówno pojedynczego silnika jak i układów podwójnych a nawet potrójnych. Również doskonałe dla instalacji z dwoma stanowiskami sterowymi.

Dodatkowe informacje:

4-SUWOWY, DOHC, 24 Zawory, WieloPunktowy, Sekwencyjny, Elektroniczny Wtrysk Paliwa
MOC MAKSYMALNA:224kW (300KM) przy 6300 obr/min
BUDOWA :V-6
POJEMNOŚĆ:4028 cm3
DŁUGOŚĆ KOLUMNY:UL: 635mm; XL: 762mm
DOSTĘPNA WERSJA Z ODWROTNYM KIERUNKIEM OBROTÓW ŚRUBY DLA INSTALACJI PODWÓJNEJ
Instrukcja Obsługi