Silniki Suzuki serii DF225 oraz DF200 gwarantują osiągi dające pewność podróżowania aż po horyzont bez konieczności spoglądania za siebie.
Jeżeli interesuje cię najwyższa technologia zapewniająca najwyższe osiągi wystarczy zdjąć pokrywę silnika. Znajdziesz pod nią silnik DOHC z czterema zaworami na cylinder; potężny komputer pokładowy kontrolujący pracę czujników; sekwensyjny, wielopunktowy, elektroniczny wtrysk paliwa; układ wielostopniowego zasysania (DF225) oraz w pełni tranzystorowy, bezpoiśredni system zapłonowy. Jeżeli w dalszym ciągu potrzebujesz dowodu, przekręć kluczyk i dodaj gazu.
Nowa spodzina mieści mocną przekładnię o przełożeniu 2.29:1. Moment uzyskiwany przez te silniki pozwala na pracę z większymi śrubami napędowymi zapewniającymi większy uciąg.
Nasz doskonały, 55-stopniowy blok V oraz idealnie wyważony wał zapewniają czterosuwowym silnikom Suzuki serii V6 niewielkie wymiary pozwalając na napędzanie szerokiej gamy najpopularniejszych łodzi. Taka konstrukcja pozwoliła przesunąć środek ciężkości do przodu ku pawęży dając idealne zrównoważenie i obniżajać drgania.
Dzięki pojemności 3.6 litra (największej w swojej klasie), komputerowo sterowanemu elektronicznemu wtryskowi paliwa oraz potężnemu przełożeniu 2.29:1, silniki DF225 oraz DF200 zapewniają maksymalny uciąg w całym zakresie obrotów. bez względu na warunki zawsze będziesz miał odpowiedni zapas mocy. Olbrzymi alternator 54A zapewni dodatkowo odpowiednią ilość energi elektrycznej do zasilenia urządzeń elektronicznych na łodzi.
Zdobądź wszystkie korzyści czterosuwowych silników zaburtowych. Dzięki współpracy takich elementów jak wielostopniowy wtrysk paliwa, zmienny rozrząd zaworów oraz potężny 32 bitowy procesor sterujący wtryskiem paliwa uzyskujemy optymalny moment w dolnym i górnym zakresie obrotów. Dzięki najwęższemu blokowi typu V oraz doskonałemu zrównoważeniu, silnik charakteryzuje się zwartą budową i niewielkimi wymiarami. Dwustopniowa przekładnia z najniższym przełożeniem w swojej klasie gwarantuje niesamowite przyspieszanie i najwyższą prędkość.
Nowy silnik Suzuki DF250 otrzymał od NMMA (National Marine Manufacturers Association) tytuł Najnowocześniejszego Produktu na międzynarodowe j wystawie w Miami w roku 2003. Jest to już czwarty tytuł uzyskany przez silniki Suzuki w ciągu ostatnich kilku lat co stawia Suzuki w pozycji lidera wśród producentów czterosuwowych silników zaburtowych z bezpośrednim wtryskiem paliwa.
Wspaniały, czterosuwowy silnik Suzuki V6 o olbrzymiej mocy jest zarazem najlżejszy i dużo mniejszy. Dzięki zastosowaniu wąskiego 55-stopniowego bloku V środek ciężkości został przesunięty do przodu ku pawęży co zapewnia lepsze wyważenie. Dzięki temu silnik Suzuki doskonale sprawdza się z całą gamą najpopularniejszych obecnie łodzi.
4-SUWOWY WieloPunktowy Sekwencyjny Elektroniczny Wtrysk Paliwa | |
MOC MAKSYMALNA: | DF200: 147.0 kW (200 KM) przy 5500 obr/min |
DF225: 165.0 kW (225 KM) przy 5500 obr/min | |
DF250: 184.0 kW (250 KM) przy 5800 obr/min | |
BUDOWA : | V-6 |
POJEMNOŚĆ: | 3614 cm3 |
DŁUGOŚĆ KOLUMNY: | UL: 635mm; XL: 762mm |
DOSTĘPNA WERSJA Z ODWROTNYM KIERUNKIEM OBROTÓW ŚRUBY DLA INSTALACJI PODWÓJNEJ | |
Instrukcja Obsługi |