MENU
menu      Laminaty
menu      OPTIMIST
menu      Pontony RIB
menu      Motorówki
SUZUKI MARINE
menu      NOWOŚCI
menu      Akcesoria i części
menu      Cennik silników
menu      Nasze serwisy

Silniki zaburtowe DF 60/70/80/90

Suzuki DF60 - KOMPAKTOWY, LEKKI I WYDAJNY

Podczas przebudowy DF60 inżynierowie Suzuki skupili się na zwartej budowie, lekkiej konstrukcji oraz niskim zużyciu paliwa. Rezultat końcowy pokazuje sukces we wszystkich trzech aspektach. Konstruktorzy zaprojektowali całkowicie nowy 3-cylindrowy silnik DOHC z czterema zaworami na cylinder. W połączeniu z systemem kontroli spalania nowy DF60 dostarcza wysoką jakość pracy, skuteczność działanie oraz niskie zużycie paliwa, które będzie dobrą nowiną dla żeglarzy w obliczu wysokich kosztów paliwa. Nowy model zawiera wiele pionierskich udoskonaleń wprowadzonych przez Suzuki. Wśród nich jest bezobsługowy łańcuch rozrządu, który po raz pierwszy oferowany jest w tej klasie.

zdjecie

SYSTEM ANTYKOROZYJNY SUZUKI

Obudowa DF60 jest chroniona specjalnie opracowaną warstwą antykorozyjną. Stosowanie jej bezpośrednio na aluminiową powierzchnię pozwala na maksymalne wiązanie, tym samym zwiększająć trwałość i ochronę części, które są stale narażone na słoną wodę.

EFEKTYWNY DESIGN MECHANICZNY

Izynierowie Suzuki szukali sposobów zmniejszenia mechanicznych strat jako sposób na poprawę efektywności. Nowa konstrukcja pompy oleju zapewnia większą wydajność mechaniczną, umożliwiając przepływ oleju poprzez układ smarowania z mniejszym oporem.

ŁATWY START SYSTEMU

Z systemem łatwego startu, jedyne co musisz zrobić, to przekręcić kluczyk. Starter nie przestanie pracować dopóki silnik nie zostanie uruchomiony. Łatwieszy i lepszy start z systemem Suzuki powoduje efektywniejsze spalanie, a zarazem mniejsze zużycie paliwa.

Suzuki DF90, DF80, DF70

Dziesięć lat po rozpoczęciu rewolucji z czterosuwami i nagrodzonym DF70, Suzuki powróciło na nowo do tej kategorii z nowym DF90, DF80, DF70.

zdjecie

KOMPAKTOWA KONSTRUKCJA

Inżynierowie Suzuki są znani z tworzenia najbardziej kompaktowych czterosuwów w swoich klasach. Pracę nad silnikami DF90/80/70, zaczęli od podstaw, zmieniając każdą część silnika, korzystając z wiedzy i technicznych osiągnięć zdobytych przez ostatnie dziesięć lat, aby stworzyć jeszcze lżejszy, bardziej kompaktowy silnik. Podobnie jak w pierwotnym DF90, Suzuki wykorzystało przesunięcie wału napędowego do stworzenia zwartej konstrukcji, która oferuje lepszą wydajność, równowagę oraz zmniejszenie wibracji. Nowo zaprojektowana jednostka jest mniejsza niż jej poprzednik powodując, że jest najbardziej kompaktowa w swojej klasie.

SYSTEM KONTROLI MIESZANKI PALIWOWEJ

Aby jak najlepiej wykorzystać każdą kroplę paliwa, inżynierowie Suzuki opracowali system kontroli mieszanki paliwowej, który przewiduje zużycie paliwa na podstawie aktualnej pracy silnika. System zapewnia większą wydajność i zwiększa zakres mieszanki, co powoduje zwiekszenie maksymalnej prędkości jak również usprawnia pracę silnika podczas normalnej pracy.

PŁYNNE PRZEMIESZCZANIE I SYSTEM ŁATWEGO STARTU

Wszystkie trzy modele oferują płynną pracę poprzez wykorzystanie nowo zaprojektowanego systemu przekładniowego i przeniesienia. Systemy te jednocześnie redukują hałas. Czujnik przekładniowy umożliwia monitorowanie zmian przez ECM oraz kontrolę zapłonu. System łatwego startu Suzuki powoduje, że uruchomienie silnika polega na przekręceniu kluczyka, natomiast rozrusznik pracuje do momentu uruchomienia silnika. System usprawnia start, polepsza spalanie oraz zmniejsza zużycie paliwa.

NOWY SYSTEM TRYMU I BLOKADY PRZECHYŁOWEJ

NOWY SYSTEM TRYMU I BLOKADY PRZECHYŁOWEJ Silniki DF90/80/70 zostały wyposażone w nowy system trymu i blokady przechyłowej, zaprojektowany w celu ochrony łodzi przed uszkodzeniem podczas przechylania. System zawiera czujnik kąta pochylenia, który funkcjonuje zarówno jako ogranicznik dopuszczalnego pochylenia i przegłębienia. System sprawia, że instalacja silników jest możliwa na prawie każdym rodzaju łodzi.

Dodatkowe informacje:

Model:DF 60TL
Ilość cylindrów / pojemność skokowa:4 / 1298 cm3
Rozruch / alternator V/A:Elektryczny / Alternator 12V 25A
Sposób dozowania paliwa / system zapłonowy:wiel. sekwenc. wtrysk paliwa / CDI
Moc KW / HP / obroty max:44,1 / 60 / 4700-5300
Długość kolumny (max. wys. pawęży) / waga:L 508 / XL 635
Zakres dostępnych śrub napędowych:15
Instrukcja Obsługi

Model:DF 70TL
Ilość cylindrów / pojemność skokowa:4 / 1298 cm3
Rozruch / alternator V/A:Elektryczny / Alternator 12V 25A
Sposób dozowania paliwa / system zapłonowy:wiel. sekwenc. wtrysk paliwa / CDI
Moc KW / HP / obroty max:51,5 / 70 / 5200-5800
Długość kolumny (max. wys. pawęży) / waga:L 508 / XL 635
Zakres dostępnych śrub napędowych:15
Instrukcja Obsługi

Model:DF 70/80/90
4-SUWOWY, WieloPunktowy, Sekwencyjny, Elektroniczny Wtrysk Paliwa
MOC MAKSYMALNA:DF90: 66.2 kW (90KM)/5800 rpm
DF80: 58.8 kW (80KM)/5500 rpm
DF70: 51.5 kW (70KM)/5500 rpm
BUDOWA:R-4
POJEMNOŚĆ:1502 cm3
DŁUGOŚĆ KOLUMNY: (508 mm) 25" (635 mm)
Instrukcja obsługi wkrótce dostępna