Podczas przebudowy DF60 inżynierowie Suzuki skupili się na zwartej budowie, lekkiej konstrukcji oraz niskim zużyciu paliwa. Rezultat końcowy pokazuje sukces we wszystkich trzech aspektach. Konstruktorzy zaprojektowali całkowicie nowy 3-cylindrowy silnik DOHC z czterema zaworami na cylinder. W połączeniu z systemem kontroli spalania nowy DF60 dostarcza wysoką jakość pracy, skuteczność działanie oraz niskie zużycie paliwa, które będzie dobrą nowiną dla żeglarzy w obliczu wysokich kosztów paliwa. Nowy model zawiera wiele pionierskich udoskonaleń wprowadzonych przez Suzuki. Wśród nich jest bezobsługowy łańcuch rozrządu, który po raz pierwszy oferowany jest w tej klasie.
Obudowa DF60 jest chroniona specjalnie opracowaną warstwą antykorozyjną. Stosowanie jej bezpośrednio na aluminiową powierzchnię pozwala na maksymalne wiązanie, tym samym zwiększająć trwałość i ochronę części, które są stale narażone na słoną wodę.
Izynierowie Suzuki szukali sposobów zmniejszenia mechanicznych strat jako sposób na poprawę efektywności. Nowa konstrukcja pompy oleju zapewnia większą wydajność mechaniczną, umożliwiając przepływ oleju poprzez układ smarowania z mniejszym oporem.
Z systemem łatwego startu, jedyne co musisz zrobić, to przekręcić kluczyk. Starter nie przestanie pracować dopóki silnik nie zostanie uruchomiony. Łatwieszy i lepszy start z systemem Suzuki powoduje efektywniejsze spalanie, a zarazem mniejsze zużycie paliwa.
Dziesięć lat po rozpoczęciu rewolucji z czterosuwami i nagrodzonym DF70, Suzuki powróciło na nowo do tej kategorii z nowym DF90, DF80, DF70.
Inżynierowie Suzuki są znani z tworzenia najbardziej kompaktowych czterosuwów w swoich klasach. Pracę nad silnikami DF90/80/70, zaczęli od podstaw, zmieniając każdą część silnika, korzystając z wiedzy i technicznych osiągnięć zdobytych przez ostatnie dziesięć lat, aby stworzyć jeszcze lżejszy, bardziej kompaktowy silnik. Podobnie jak w pierwotnym DF90, Suzuki wykorzystało przesunięcie wału napędowego do stworzenia zwartej konstrukcji, która oferuje lepszą wydajność, równowagę oraz zmniejszenie wibracji. Nowo zaprojektowana jednostka jest mniejsza niż jej poprzednik powodując, że jest najbardziej kompaktowa w swojej klasie.
Aby jak najlepiej wykorzystać każdą kroplę paliwa, inżynierowie Suzuki opracowali system kontroli mieszanki paliwowej, który przewiduje zużycie paliwa na podstawie aktualnej pracy silnika. System zapewnia większą wydajność i zwiększa zakres mieszanki, co powoduje zwiekszenie maksymalnej prędkości jak również usprawnia pracę silnika podczas normalnej pracy.
Wszystkie trzy modele oferują płynną pracę poprzez wykorzystanie nowo zaprojektowanego systemu przekładniowego i przeniesienia. Systemy te jednocześnie redukują hałas. Czujnik przekładniowy umożliwia monitorowanie zmian przez ECM oraz kontrolę zapłonu. System łatwego startu Suzuki powoduje, że uruchomienie silnika polega na przekręceniu kluczyka, natomiast rozrusznik pracuje do momentu uruchomienia silnika. System usprawnia start, polepsza spalanie oraz zmniejsza zużycie paliwa.
NOWY SYSTEM TRYMU I BLOKADY PRZECHYŁOWEJ Silniki DF90/80/70 zostały wyposażone w nowy system trymu i blokady przechyłowej, zaprojektowany w celu ochrony łodzi przed uszkodzeniem podczas przechylania. System zawiera czujnik kąta pochylenia, który funkcjonuje zarówno jako ogranicznik dopuszczalnego pochylenia i przegłębienia. System sprawia, że instalacja silników jest możliwa na prawie każdym rodzaju łodzi.
Model: | DF 60TL |
Ilość cylindrów / pojemność skokowa: | 4 / 1298 cm3 |
Rozruch / alternator V/A: | Elektryczny / Alternator 12V 25A |
Sposób dozowania paliwa / system zapłonowy: | wiel. sekwenc. wtrysk paliwa / CDI |
Moc KW / HP / obroty max: | 44,1 / 60 / 4700-5300 |
Długość kolumny (max. wys. pawęży) / waga: | L 508 / XL 635 |
Zakres dostępnych śrub napędowych: | 15 |
Instrukcja Obsługi |
Model: | DF 70TL |
Ilość cylindrów / pojemność skokowa: | 4 / 1298 cm3 |
Rozruch / alternator V/A: | Elektryczny / Alternator 12V 25A |
Sposób dozowania paliwa / system zapłonowy: | wiel. sekwenc. wtrysk paliwa / CDI |
Moc KW / HP / obroty max: | 51,5 / 70 / 5200-5800 |
Długość kolumny (max. wys. pawęży) / waga: | L 508 / XL 635 |
Zakres dostępnych śrub napędowych: | 15 |
Instrukcja Obsługi |
Model: | DF 70/80/90 |
4-SUWOWY, WieloPunktowy, Sekwencyjny, Elektroniczny Wtrysk Paliwa | |
MOC MAKSYMALNA: | DF90: 66.2 kW (90KM)/5800 rpm | DF80: 58.8 kW (80KM)/5500 rpm | DF70: 51.5 kW (70KM)/5500 rpm |
BUDOWA: | R-4 |
POJEMNOŚĆ: | 1502 cm3 |
DŁUGOŚĆ KOLUMNY: | (508 mm) 25" (635 mm) |
Instrukcja obsługi wkrótce dostępna |