MENU
menu      Laminaty
menu      OPTIMIST
menu      Pontony RIB
menu      Motorówki
SUZUKI MARINE
menu      NOWOŚCI
menu      Akcesoria i części
menu      Cennik silników
menu      Nasze serwisy

Silnik zaburtowy DF 140

Lekki i Zwarty, DF140 Zapewnia Najlepsze Osiągi Dzięki Najlepszemu Stosunkowi Mocy Do Wagi W Swojej Klasie.

zdjecie

Ciężar jest wrogiem prędkości. To dlatego samochody wyścigowe budowane są tak, aby były jak najlżejsze i najbardziej zwinne. Te same prawa obowiązują w silnikach zaburtowych. Ogrom mocy to coś fantastycznego. Ale ogrom mocy zapakowany w lekki silniki to jeszcze więcej emocji i większa prędkość.

LEKKI BIJE CIĘŻKICH

Suzuki DF140 z Elektronicznym Wtryskiem Paliwa charakteryzuje się najlepszym stosunkiem mocy do ciężaru w swojej klasie silników czterosuwowych. Moc 103kW (140KM) przy ciężarze tylko 186kg (z kolumną L) to wynik doskonały. Lepszy nie tylko od konkurencyjnych silników czterosuwowych 97kW (130KM) ale nawet od konkurencyjnego dwusuwowego o mocy 101kW (135KM)! Dodatkowe atuty, jak dwustopniowy wał rozrządu czy zrównoważony wał korbowy powodują, że ten silnik o niezwykle zwartej budowie nadaje sie idealnie do różnych jednostek operujących zarówno na wodach słonych jak i słodkich.

ZBUDOWANY DLA PRĘDKOŚĆI

Ekskluzywnie zaprojektowana pokrywa silnika z potężnym wlotem powietrza zapewnia optymalny strumień powietrza niezbędny dla uzyskania maksymalnej mocy. Pod pokrywą znajduje się wielopunktowy, sekwencyjny wtrysk paliwa połączony z długim kolektorem dolotowym oraz sportowym 4w2w1 systemem wydechowym. Dzięki temu uzyskano doskonałe parametry w całym zakresie obrotów przy minimalnym zużyciu paliwa. Układ zapłonowy z Elektronicznym Sterowaniem Obrotów Jałowych zapewnia łagodny start. Przełożenie przekładni 2.38:1 oznacza, że DF140 może być wyposażony w większą śrubę napędową i uzyskiwać budzące respekt przyspieszenia i prędkość maksymalną.

DŁUGA PRACA, DOSKONAŁE OSIĄGI

Dla zapewnienia długiego czasu bezawaryjnej eksploatacji DF140 jest pierwszym silnikiem czerosuwowym z chłodnicą oleju. Dodatkowo część zasysanego powietrza kierowana jest do koła zamachowego, które rozprowadza je jako dodatkowy czynnik chłodzący kluczowe elementy silnika. To wszystko razem gwarantuje doskonałe osiągi i niepowtarzalne wrażenia.

Dodatkowe informacje:

4-SUWOWY, WieloPunktowy, Sekwencyjny, Elektroniczny Wtrysk Paliwa
MOC MAKSYMALNA:103.0 kW (140 PS)/6000 rpm
BUDOWA :R-4
POJEMNOŚĆ:2044 cm3
DŁUGOŚĆ KOLUMNY:L: 508 mm (20") UL: 635 mm (25")
DOSTĘPNA WERSJA Z ODWROTNYM KIERUNKIEM OBROTÓW ŚRUBY DLA INSTALACJI PODWÓJNEJ
Instrukcja Obsługi