Suzuki DF100 i DF115 mają najbardziej kompaktową budowę w swojej klasie oraz moc, która tylko czeka aby ją uwolnić.
Co wspólnego mają ze sobą wyścigi i wędkarstwo? Tę samą technologię, która pomaga Suzuki wygrywać najważniejsze na świecie zawody motocyklowe a wykorzystana została również przy budowie modeli DF100 i DF115. Podobnie jak nasze motocykle tak i silniki zaburtowe zostały wykonane z myślą o zapewnieniu maksymalnej mocy, natychmiastowej reakcji na wychylenie manetki i pokonywanie trasy z maksymalną prędkością.
Oba modele DF100 i DF115 zbudowane zostały z wykorzystaniem najnowszych technologii. 16 zaworów zapewnia imponującą moc w całym zakresie obrotów. Podwójny układ rozrządu pozwala silnikom na swobodną i energiczną pracę. Cyfrowy wtrysk paliwa zawsze zapewnia precyzyjnie odmierzoną dawkę zależnie od temperatury, obciążenia bądź wysokości. Przełożenie przekładni wynoszące 2.59:1 jest najniższym dostępnym w silnikach tej klasy i pozwala na stosowanie większych śrub napędowych co daje lepsze przyspieszenie i większą prędkość maksymalną.
Z tak potężną mocą i osiągami oba modele są niezwykle bezpieczne i łatwe w operowaniu. Charakteryzują się nad wyraz łagodną i cichą pracą. Układ zapłonowy zapewnia natychmiastowy start. Łańcuszek rozrządu z hydraulicznym napinaczem eliminuje ryzyko uszkodzenia w wyniku pęknięcia lub postrzępienia i nie wymaga regulacji. Potężny, 40-to amperowy alternator zapewnia wystarczającą moc do zasilenia echosondy, plotera i innych urządzeń nawigacyjnych.
Zwarta budowa i przesunięty do przodu środek ciężkości powodują, że DF100 i DF115 nadają się idealnie do napędzania różnych, zarówno śródlądowych jak i morskich jednostek takich, jak łodzie wędkarskie czy nawet katamarany. W tej klasie Suzuki jest mistrzem.
4-SUWOWY, WieloPunktowy, Sekwencyjny, Elektroniczny Wtrysk Paliwa | |
MOC MAKSYMALNA: | DF115: 84.6 kW (115KM)/5500 rpm |
DF100: 73.5 kW (100KM)/5000 rpm | |
BUDOWA : | R-4 |
POJEMNOŚĆ: | 1950 cm3 |
DŁUGOŚĆ KOLUMNY: | 20" (508 mm) 25" (635 mm) |
Instrukcja Obsługi |