MENU
menu      Laminaty
menu      OPTIMIST
menu      Pontony RIB
menu      Motorówki
SUZUKI MARINE
menu      NOWOŚCI
menu      Akcesoria i części
menu      Cennik silników
menu      Nasze serwisy

Silnik zaburtowy DF 150

DF150 / DF175 Niezrównane osiągi, światowej klasy technologia wyznaczająca.

zdjecie

Niezrównane osiągi, światowej klasy technologia wyznaczająca kierunek rozwoju - to wszystko charakteryzuje nowe modele czterosuwowych zaburtowych silników Suzuki DF175 i DF150. Są to najmocniejsze czterocylindrowe silniki, jakie kiedykolwiek wyprodukowała Suzuki. Charakteryzują się niezwykle lekką i zwartą budową, niskim zużyciem paliwa oraz nadzwyczajnie cichą pracą.

NAJWIĘKSZA POJEMNOŚĆ W SWOJEJ KLASIE

Nowe modele DF150 i DF175 dzięki wykorzystaniu najnowszych technologii silników czterosuwowych, rzędowych, czterocylindrowych, 16-to zaworowych DOHC osiągają moc odpowiednio 150 KM (110kW) oraz 175 KM (129kW). Ich pojemność wynosząca 2,867cm3 jest obecnie największą wartością wśród czterosuwowych, czterocylindrowych silników zaburtowych dostępnych na rynku. A dzięki innowacyjnej technologii Suzuki są zarazem najlżejszymi w swojej klasie.

VVT (zmienny rozrząd zaworowy) (DF175)

Przy projektowaniu DF175, naszym celem było maksymalne wykorzystanie potencjału silnika czterosuwowego i opracowanie silnika zaburtowego zapewniającego najwyższe osiągi wraz z korzyściami jakie daje technologia pracy czterosuwowej. Podobnie jak flagowy DF250, model DF175 został wyposażony w "agresywny" rozrząd co w połączeniu z zaawansowanym układem zmiany rozrządu zaworowego (VVT) zdecydowanie zwiększa napór podczas przyspieszania.

WIELOSTOPNIOWE ZASYSANIE (MSI)

Silniki DF150 i DF175 posiadają wielostopniowy system dolotowy poprawiający osiągi silniki dzięki zmianie długości przewodów kolektora dolotowego odpowiednio do prędkości silnika. System wykorzystuje dwa przewody kolektora dolotowego na cylinder. Jeden zprzewodów wykorzystywany jest przy niskich obrotach zaś drugi przy wysokich. Przy niskich obrotach powietrze doprowadzane jest do komory spalania poprzez dłuższy przewód gwarantujący dostarczenie optymalnej ilości świeżego powietrza w celu zapewnienia odpowiedniego spalania i zwiększenie momentu. Gdy prędkość silnika przekroczy ustalony próg, zawór w krótkim przewodzie dolotowym otworzy się umożliwiając powietrzu wlot bezpośrednio do komory spalania. Krótsza droga i mniejsze opory napływu pozwalają na dostarczenie większej ilości powietrza do komory spalania dzieki czemu silnik może generować olbrzymi moment i moc nawet przy dużych prędkościach. Inżynierowie Suzuki wyposażyli silniki DF150 i DF175 w wiele nowoczesnych rozwiązań zapewniających najwyższe osiągi.

Dodatkowe informacje:

4-Suwowy Elektroniczny Wtrysk Paliwa
MOC MAKSYMALNA:DF175: 129 kW (175 KM)
DF150: 110 kW (150 KM)
BUDOWA :R-4
POJEMNOŚĆ:2867 cm3
DŁUGOŚĆ KOLUMNY:20" (508 mm) 25" (635 mm)
DOSTĘPNA WERSJA Z ODWROTNYM KIERUNKIEM OBROTÓW ŚRUBY DLA INSTALACJI PODWÓJNEJ
Instrukcja Obsługi