Inżynierowie Suzuki wierzą, że technologia jest przezroczysta. Innymi słowy, Ty nie wiesz, że ona tam jest. Wszystko co wiesz to to, że silnik Suzuki zawsze się uruchomi. Pracuje doskonale. Przebędzie każdą odległość. I nie wymaga wiele uwagi. Tego doświadczysz używając naszych silników DF40 bądź DF50.
Nasze unikalne rozwiązania technologiczne mają decydujący wpływ na osiągi. Wielopunktowy, sekwencyjny wtrysk paliwa dozuje precyzyjnie mieszankę powietrzno paliwową do silnika odpowiednio do wychylenia manetki. Kolektor dolotowy został dokładnie zestrojony w celu uzyskania dużego momentu w dolnym i średnim zakresie obrotów dla zapewnienia dynamicznego przyspieszenia. I co najważniejsze lepsze osiągi idą w parze z ekonomicznym zużyciem paliwa. Silniki DF40 i DF50 zużywają do 60% mniej paliwa na biegu jałowym i do 30% przy pełnej mocy w porównaniu do dwusuwowych odpowiedników.
Suzuki wykorzystuje również nowoczesną technologię do zwiększenia komfortu. Zapłon półprzewodnikowy zapewnia każdorazowy rozruch, spokojną pracę na biegu jałowym i natychmiastowe przyspieszenie. Oba modele pracują niezwykle cicho dzięki specjalnym materiałom i odpowiedniej konstrukcji. Łańcuszek rozrządu z automatycznym napinaczem eleminuje konieczność okresowej regulacji zaś przeglądy okresowe zostały uproszczone do minimum dzięki wbudowanemu systemowi diagnostycznemu. Silniki DF40 i DF50 są przyjazne środowisku naturalnemu spełniając rygorystyczne normy EPA 2006 oraz posiadając trzy gwiazdki przyznawane przez CARB (California Air Resources Board). Jeżeli nie wiedziałeś dlaczego modele DF40 i DF50 są uznawane za najlepsze silniki w swojej klasie to teraz będziesz już wiedział.
Model: | DF 40 |
Ilość cylindrów / pojemność skokowa: | 3 / 814 cm3 |
Rozruch / alternator V/A: | Elektryczny / Alternator 12V 18A |
Sposób dozowania paliwa / system zapłonowy: | gaźnikowy / CDI |
Moc KW / HP / obroty max: | 29,4 / 40 / 5200-5800 |
Długość kolumny (max. wys. pawęży) / waga: | L 508 / XL 635 |
Zakres dostępnych śrub napędowych: | 9 |
Instrukcja Obsługi |
Model: | DF 50 |
Ilość cylindrów / pojemność skokowa: | 3 / 814 cm3 |
Rozruch / alternator V/A: | Elektryczny / Alternator 12V 18A |
Sposób dozowania paliwa / system zapłonowy: | wiel. sekwenc. wtrysk paliwa / CDI |
Moc KW / HP / obroty max: | 29,4 / 40 / 5900-6500 |
Długość kolumny (max. wys. pawęży) / waga: | L 508 / XL 635 |
Zakres dostępnych śrub napędowych: | 9 |
Instrukcja Obsługi |